عطور

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ملتقى المودة والحب والجمال

مواقف

Sameera

مواقف Empty مواقف

مُساهمة  Sameera الأربعاء 20 يناير 2010 - 22:26

انا ايهاب جاد بشاى" شاب شرموط وخول ومتبعبص على الاخر من 6 اكتوبر وحلم حياتى انى اتناك من ناس كتير وياريت لو كان فى مكان عام والناس تيجى تتفرج على الخول الشرموط والناس بتفشخ فى طيزه وبقه وبزازه . وياريت اى حد عايز ينيكنى يراسلنى وانا اجيله على رموش عينيا ولو ماعندش المكان انا عندى.
    المهم ندخل فى الموضوع انا عايز اعرفكوا حكايتى مع النيك فى الطيظ
    انا عندى 24سنة.طولى 175سم.لونى قمحى.وشعرى اسمر ناعم. بشرتى ناعمة وطيزى طرية حتعجبكوا وخصوصا انى باعملها بالحلاوة.جسمى فية شعر خفيف لكن باشيله على طول . وبزازى كبيرة شبه بزاز النسوان.لانى فضلت فترة طويلة اخد حبوب منع الحمل اللى بتخلى الولد يقلب على بنت وانا حابعت صورة لطيزى للى عايز يتفرج.
    جربت النيك فى طيزى مع واحد صاحبى تانى اسمه "خليل" بنلعب كل ليلة كورة مع بعض فى البارك كان خليل بيحب النيك وكان نفسه ينيك اى حد . وفى يوم كنا قاعدين مع بعض وقالى :انا نفسى انيك اى حد انشاله راجل حتى. المصيبة انه ماينفعش اى حد لازم يكون واحد ثقة علشان مايفضحناش ويفضح نفسه. (قلت فى نفسى ياريت يكون بيفكر فيا انا) وبالفعل لاقيته بيقولى :ايه رايك انيكك. عملت روحى شريف وقلت له :عايز تنيكنى ياخول؟ وليه مانيكاكش انا؟ قال : وايه المشكلة انيكك وانت تنيكنى . عملت روحى بفكر مع انى كنت حاطير من الفرحة وخصوصا ان "خليل" شاب شديد شبه الصعايدة باعصابه القوية ولونه الاسمر . وقلت له : طب مين اللى حينتاك الاول ؟ ضحك وقال : انت طبعا. عملت روحى زعلان فقال :خلاص نعمل قرعة لما نبقى نيجى نتناك. واتفقنا على كدة وانا روحت وجبت الحلاوة ونضفت طيزى تمام وحلقت الشعر الخفيف فى جسمى وحطيت الكريمات على طيزى ونضفتها من جوة وبقيت على سنجة عشرة واستنيت لما البيت فضى واتصلت بيه.
    وخلال نص ساعة كان عندى . قال : هيه البيت فاضى؟ قلت له : مفيش حد ياللا . دخل كنت لابس كلوت من تحت ومن فوق كانت فلنة بدى . ضحك وقال : انت مظبط نفسك؟ يالا نعمل القرعة وعملناها بعملة تعمدت فيها انى اخسر فضحك هو حاسس انه فاز علياوقال : حاتتناك الاول يا ايهاب يا جاد يالا اقلع وقام واقف ومسك طرفى البدى من على وسطى وشدة قلعهولى وبص لبزازى الكبيرة وقال : ايه ده ياعم بزازك زى النسوان ومافيهمش شعر دانا حانيكك نيك. قلت : طب ياللا نيكنى يا"خليل" قال : لف ادينى طيزك .
    لفيت اعطيه طيزى فنزل الكلوت وقال: طيزك جميله يابن الايه . مسك فلقتين طيزى وخبط عليهم فتاوهت بنهم
    فقال :ايوه ياشرموطة . قلت :ايوه اشتمنى. قال : اشتمك بس دانا حاركبك يامعرصة يامتناكة يابن القحبة. تاوهت فى نشوة . فادخل بعبوصه فى خرم طيزى وفضل يبعبصنى وانا اتاوه فقال : طيزك واسعة يامعرص .
    وبعدين دخل اصبعين وفضل يدلك خرم طيزى . وبعدين تلاتة واربعة وخمسة لغاية لما ايده كلها دخلت فى خرم طيزى . وبالايد التانية طلع زبه الواقف وفضل يدلكه ويدلك خرم طيزى بالايد التانية وبعدين خرج ايده من خرم طيزى وخبطنى على طيزى وقال: لف يا ابونيكة ومص لى زبى علشان حانيكك. تاوهت بنهم ولفيت امص له زبرة وادخلة لحد زورى وبوستله شعر عانتة الكثيف واخذ هو يمد دراعة ويبعبصنى وانا اتاوه وامص له زبه اللى انتفخ واصبح حجر. فاخذت امص له بيضتينه وهو يتاوه ويقول : ايوه كدة يامنيوك يامتبعبص . ثم فوجئت بيه يضربنى بالقلم على وشى ويقول كفاية ياوسخ يابو خرم . ففتحت بقى وخرجت لسانى اخدت نفس هوا عميق على هيئة شخرة فاخرج بعبوصه من طيزى ووضعه فى فمى لامص كان نظيفا ولكن فيه شوية هلام مصيته
    وبعدين جمع كمية بصاق فى فمه ومسك دماغى وبصق فى بقى لالبلعه وبعدين رفسنى برجله وقال يالا ياخنزيز (مش قادر اوصف الاحساس اللذيذ وانا بانذل) قام وقلع بقية هدومه ليصبح عارى تماما مثلى .وقال : يالا ياشرموطة اقعد ذى الكلبة عشان انيكك . اخدت وضعية الكلب فامسك هو الشبشب البيلاسك الى بالبسه فى ايده اليمين وقرب من طيزى وركب على طيزى ولطم فلقة طيزى اليمنى بالشبشب فتالمت فقال : افتح طيزك ياوسخ يابن الكلب . فسندت بدماغى على الارض وامسكت بفلقتى طيزى بايدايه الاتنين لافتحها ليظهر خرم طيزى الاحمر . فنزل بالشبشب باعلى ماعنده على فلقة طيزى اليمين فصرخت من الالم اللذيذ فقال : عايز ايه ياخول ؟ قلت بالم : نيكنى ياسيدى . قال : انا سيدك وانت ايه يابو خرم . ونزل بالشبشب على طيزى فتاوهت وقلت : انا عبدك ياسيدى ..انا كلبك ..انا كلبة وشرموطة تحت رجليك . ودرت بجسمى ابوس على رجلة قام لف عند طيزى تانى وفال: افتح ياللا . ففتحت طيزى ومسك زبه يلامسه بخرمى وقال: عايز ايه قلت : عايز اتناك ياسيدى ..نيكنى بزبك. ادخل زبة فتاوهت وفضل ينيكنى ويشبع ضهرى وطيازى وبزازى بالضرب بالشبشب وانا اتاوه واقول : نيكنى ...آآآه ...نيكنى. فبدا هو برضة يتاوه وبعدين حسيت بزبه بينفخنى من جوة وحسيت باللبن الساخن بيملا احشائي وتكرعت فخبط على طيزى وقال : مبسوط يامتناك؟ قلت :قوى قال : مش حاتنزل انت راخر ولا ايه؟ لم ارد وقمت امص زبه باللبن العالق بيه وحطيت ايدى فى طيزى اعوصها من المنى وابلعه وبعدين حطيت زبى بين وركينى ورحت لحرف المكتب اضرب سبعة ونص ذى مانا متعود حطيت عظمة العانة على الركن المدبب من المكتب ورفعت رجلايه وميلت للامام لالقيته جاى ورايا وطلع على المكتب وحط زبه فى بقى ففضلت امصه بنهم واخذ هو يدلكه وبدات انا ارتعش واللبن ينزل منى فى نفس الوقت كان هو جاب فى بقى فبلعت لبنه الساخن ومصيت زبه وفضلت امسح اللبن بتاعى من على وراكى وامصه.

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد 19 مايو 2024 - 19:06